hejsan,

just nu sitter jag hemma (som vanligt) eller som det har varit under lovet iallafall xD haha, har verkligen inte haft ork att gå ut, men igår va jag och lämnade Dannes present, hoppas han blev glad =)

jag har suttit hemma heladagen, känner mig jätteseg asso, hehe det är liksom sån jag är ;P

ska kanske hem till Danne sen, vi får se när han kommer hem sen, han skulle till några kompisar med hans familj eller nånting sånt, men det va så jag förstog det ;) hehe

vet inte vad jag ska skriva om just nu, kan inte ens tänka så seg är jag xD

men ska ut och röka och kanske kommer på nånting att skriva om då, ciggen får liksom min hjärna att börja arbeta, haha, men ha det bra !!!!!!! puss <33

skit bra låt !! ta dig tid och bara lyssna <3


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0