hos micha

tjosan,
är hemma hos micha just nu med Danne, micha, Sandra och Alex, vi har bara suttit och chillat och just nu sitter jag och bloggar medans alla andra gör nånting annat, haha vettefan vad men Sandra och Alex sitter i sängen bakom mig och bara snackar om allting, orkar inte bry mig xD hehe

jag ska nog börja rulla här ifrån vid klockan halv 1 eller när Danne går hem så jag har någon att gå med, hehe (a)

men jag orkar inte va osocial, hehe, men godnatt på er så kanske jag skriver imorgon, puss på er !! 

här kommer en bild från tidigare idag, blev jättenöjd med den =)


 

Din åsikt?
Postat av: t

Va kul att du ville vara med som dagens blogg! :)



Kl 12 kommer dagens blogg upp så missa inte att gå in och kolla om det blev du! :) Annars kommer en ny chans imorgon!



Kramar :)

2010-11-04 @ 07:29:19
URL: http://teresevardag.blogg.se/
Postat av: Cissi

Nu är vinnaren av dagens blogg utsedd! In och kika om det blev du! :)

2010-11-04 @ 16:54:12
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0