hos nicole nu :-*

hejsan igen,
är hemma hos nicole nu, kom hit för typ en halvtimme sen, vi ska sova i en stuga ovanför hennes hus, asso stugan är ju inte på hennes hus utan på ett litet berg breve xD hehe bara så ni vet,
hehe först va det tänkt att jag och sandra skulle vara i handen klockan 12.00 redan imorgon, men vi ska va där klockan 14.00 istället, skönt då kan man sova längre iaf, ska kolla ikväll när bussen går så jag vet när jag ska vakna och börja röra mig mot bussen eftersom det tar ungefär 20minuter att gå till gudös busshållplats, eller så kommer jag få skjuts dit (a) vi får hoppas på det xD

hehe vene vad jag och nicole ska göra ikväll asso, ska typ kolla film eller något, och jag ska planera lite för imorgon, hon ska strax äta, då ska jag bara sitta och chilla, messa lite med sötnosen kanske :$?

men kanske bara kanske kommer in och skriver senare, det beror på om internet funkar uppe i stugan, men ha det bra sötnosar, puss !!<3

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0