hos saga =)

tjosan,
är hos Saga, vi käkade nyss, är jätte mätt xD  hehe
innan vi kom till henne så va vi i handen, jag fixade cigg och såg precis HONOM helatiden .. saknar honom som fan.. men aja vad ska man göra.. vill bara sätta upp han mot väggen och bara skrika som fan på han och fråga vafan han håller på med.. men sen skulle jag brista ut i gråt asso.. ingen vet hur jag känner asso..

men aja, ska sova hos saga inatt, vi ska gå till ramsdalsvägen sen och träffa Felix tydligen, haha är sjukt sur på honom men ändå.. vill se vad han har att säga..

haha juste när vi skulle köpa cigg så gick saga fram till en kille och bara hon gick till honom sa han '' ursäkta kan du köpa cigg'' hehe sen sa han '' jag gissade bara, vad ska ni ha'' =D haha och jag börja skratta som fan xD haha jag trodde fan han frågade saga först om hon kunde köpa cigg till honom, hahahahahaha,

men ska gå ut och röka nu, pusshej !! <33

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0