hos tereze

hejsan,
idag vaknade vi vid klockan 12.00 och nu är pontus här oxå, jag sitter vid datan och de kollar på tv, har fett tråkigt, ska nog fixa mig strax, är fett hungrig så ska nog hem om ett tag,

haha jag kan säga namn, Belinda, du vill inte ha nånting med mig att göra och jag vill inte ha något med dig att göra, men ändå så tar du dig tid att skriva massa jävla skit om mig på din blogg, hahaha, patetiskt, jag kommer acceptera att du kallar mig hora när vi båda vet att jag står på gatan och säljer mig lilla lilla gumman, och vadå jag härmar dig, hahaha skulle aldrig vilja va som du, jag vill ha en korsett för att jag diggar dom, inte för att du tydligen har sagt att du ska köpa en, inte ens för att jag visste att du skulle göra det men aah, och jag lyssnar nog mer på mina polare än på dig lilla lilla lilla gumman, haha men aja, lägg ner tid på att skriva om mig på din blogg, det gör mig bara ännu kändare ! ;) ha det bra bitch =)

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0