kanske sista inlägget idag

hejsan igen !
va precis nere och åt, jättegott ! kött med potatis och sås, MUMS, hehe är jättemätt känns som att jag kommer sprängas när som helst xD

jag ska kolla med några om någon vill träffas, orkar inte sitta hemma hela kvällen oxå, det har räckt med dagen, har varit rastlös, men ett tag satt jag och måla, börja med en tavla, liknar faktiskt nånting, tyckte början blev bra, ska fortsätta så !! kommer lägga in en bild sen när jag har målat klart hela tavlan ! :)

men just nu sitter jag vid datan och lyssnar på musik, spotify is the shit, men tycker det är sjukt jobbigt när det kommer reklam, haha men det får man leva med, ;) sitter och verkligen knarkar låten som jag la in i förr förra inlägget ;) jag älskar den låten =) hehehe

men orkar verkligen inte skriva mera nu, kanske kommer in och skriver ett godnatt inlägg sen, men bara kanske, ska ju kanske ut och sen när jag kommer hem kommer jag inte få sätta mig vad datan igen eftersom klockan kommer va föööööööööööör mycket då, haha 00.00 det är bara en ny dag, klockan är ju inte mycket för det ;) hah fattar inte varför vuxna människor tycker det xD ''barn måste sova minst 8timmar per natt för att orka'' , så låter det här hemma hos mig ;)

haha men ska hitta på nånting nu =)

puss på er !! <3<3<3

Här kommer en bild på mig och becca på grönan i somras ;)<3


 

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0