kul helg !!

hejsan,
har inte blivit mycket bloggande asso, men jag har inte suttit vid datan, har inte sovit hemma på hela helgen, har varit med Felix, Dennis, Viktor, Jocke, Utter, Gjinnen och typ Jimmy lite och träffade några sötnosar till men orkar inte skriva alla namn xD

men idag har jag varit hemma, varit i handen med Sara och där träffade vi Danne, haha blev förvånad när han hälsa på mig xD men aja, sen va vi med Ian och Felix sen kom dennis och alla dom men sen drog Sara till en polare och då tog jag och Ian bussen till gården och är fortfarande här, fett tråkigt så jag sitter bara vid datan xD hehe men ska nog röra mig hemåt och kolla film eller nånting, men kommer nog skriva under veckan, puss på er !! <3<3

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0