Ligger i sängen (a)

Hejsan, ligger i sängen, som sagt idag har jag varit med tereze eftersom jag sov där, blev inte så mycket sömn som man trodde men är ändå ganska pigg nu:) haha. Har fett tråkigt, har kollat på filip och fredrik, diggar det programmet asso:). Imorgon blir det skola och efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, har prov imorgon i no men har inte kunnat plugga till det eftersom någon har snott min mapp-.- patetiskt att sno någons skolsaker.. Men aja det finns vissa människor som är såna... Haha bra att jag inte har blivit som vissa andra ;-) hehe (a) jag åkte hem ifrån tereze vid typ halv 5 och då träffade jag kevin och viktor över en cigg sen gick jag hem. Jag käkade och sen har jag bara chillat hemma, har varit sjukt trött men alltid när det börjar bli sent så äls jag pigg igen x) jag är lite som jag är x) jag är iaf speciell och det är jag stolt över:). Men jag ska försöka sova, kommer säkert in och skriver imorgon, men ni får sova så bra och drömma söta drömmar:) puss på er sötnosar:)<3

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0