MUSIC =)

Tjosan !!
sitter hemma just nu och fixar musik till mobilen, grymma låtar det finns asso =) jag är fan musikberoende, skulle fuck heller klara mig utan musik .. :P hehe
idag ska jag nog träffa några, hehe men vet inte vilka än, vaknade fan vid 1 idag, hehe är det jag som är trött eller (a)
har ni sett filmen THE FINAL? jag som hatar clowner, haha klarade inte av att se hela filmen asso, men jag tipsar er att se den, den handlar om 5 eller 6 ungdomar, minns inte hur många men det va några som blev jättemobbade i skolan, så på halloween är det en fest och då kommer dom överrens att döda alla som har mobbat dom, den är sorlig och väldigt berörande, men ändå äcklig samtidigt.. men fixa fram filmen och kolla på den, den va bra men ändå så blev man ledsen, arg och rädd samtidigt, hehe

men kanske skriver mera sen, vi får se ;) puss på er =)<3<3

här kommer några gamla bilder xD hehe

 









Din åsikt?
Postat av: Jag :)

Johanna är såå sööööööt! :D

2010-11-16 @ 18:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0