musik och tar det lugnt

jadu, kollade lite på kommentarer jag har fått, här är en fråga. 

vem av micha och danne håller du på med? :) : det har skitit sig totalt, så jag behöver inte ens ta upp det just nu.. och om du är så nyfiken så fråga öga mot öga istället,

haha inte alltid man får en sån här kommentar :

Johanna är såå sööööööt! :D : haha, jadu, det där va gamla bilder oxå, hehe men tack ändå :P? xD

sitter och lyssnar på musik på spotify, är kär i en låt just nu asso, sean kingston med letting go, den är grym!!!!!!

men ska ut och röka. och kanske åka till bobas eller så ska jag träffa Kevin och hans kompis, ingen aning asso, men vi får se hur jag gör,

ha det bra !!! <3<3



- en gammal bild på mig xD


Din åsikt?
Postat av: jag igen :)

haha vsg söötnoos :D <3 och jag är ingen okänd person :) du har mitt nummer :)

2010-11-16 @ 18:35:18
Postat av: Felicia

Kan du inte bara berätta lite om vad som hände mellan er? hur allt började och hur allt slutade, är ganska nyfiken, säg gärna vem av micha eller danne det är också? :)

2010-11-18 @ 08:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0