sover hos nicole inatt =)

hejsan alla sötnosar,

inatt ska jag sova hos min lilla ängel Nicole, och imorgon ska jag va med Danne, Micha och Sandra, hehe
va med dom igår oxå men imorgon blir det bara vi fyra, hoppas det blir en mysig dag !! tänkte lägga upp en bild på dom tre ;) så söööööööta mina små gullungar är (a) hehe men det vet dom redan om ;)

men just nu sitter jag vid datan och väntar på att Nicole och hennes mamma ska komma och hämta mig, hur ska jag klara mig utan att röka hela kvällen ?! hon får ju inte röka för sin mamma så jag kan inte heller röka för då tror hennes mamma att hon oxå röker -.-' men aja, vi får se hur det går, men kommer komma in och blogga mer när jag är hos sötnosen min ;) ha det bra så länge !!

mina små änglar och jag <3<3<3




Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0