tjejkväll och sen kyrka

hejsan,
som ni märker har jag inte varit inne och skrivit så mycket som jag gjorde på höstlovet, men har inte haft tid, har inte suttit vid datan,
har bråkat med honom igen, men nu ska jag ge mig.. i don't give a shit, han får höra av sig till mig sen, jag tänker inte höra av mig först, det är en sak som är säker, det kanske kommer bli bra igen som förra gången, man får ta dagarna som dom kommer liksom, ska försöka att inte bli kär igen asso.. kärleker kommer aldrig med nånting bra.. eller så är det jag som alltid väljer fel killar ?

men just nu är jag på gården, det är tjejkväll men killarna får oxå vara här, men det är bara tjejerna som får vara med på aktiviteterna precis som jag har skrivit förut, hehe, idag är det dans och någon vecka har ingen aning om vilken torsdag det är men det kommer bli massage oxå !! faaan va härligt asso, det kommer komma riktiga massörer hit, hehe fett skönt det kommer bli, sitter och väntar på Ellen och Amanda, dom kommer hit snart ;)
och efter det här kommer jag gå till kyrkan, nu är det typ säkert att jag är fadder för gotlandsgruppen,
och den 11-12 december ska vi till göteborg =D hehe vi faddrar och ledare asso, vi ska på lisseberg och shit, faaaaan va kul det kommer bli asso !! =)

men orkar inte skriva mera, kanske skriver imorgon eller något, pusshej !! <3



för man får aldrig bli för glad, har lärt mig av gamla minnen..

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0