vintern är påväg..

hejsan,
sitter hemma just nu och lyssnar på musik som jag har gjort hela dagen, har inte haft nånting bättre för mig asso, men nicole va här ett tag på dagen och vi bara snackade och kollade på TV, ska kanske träffa henne senare idag oxå, och jag vill iväg och sola !! men ingen orkar åka med och jag pallar verkligen inte åka till handen själv just nu.. jättebra minnen där ifrån men orkar verkligen inte tänka på det just nu och verkligen inte om jag går runt där själv nu efter allt som har hänt..

vintern är påväg, hatar snön men igentligen är det jättemysigt, för när det är snö ute och att det blir mörkt ute tidigt, då kan man bara sitta hemma med någon man gillar jättemycket och bara ha en mysig filmkväll, gud va myssugen jag blev nu xD hahahaha, saknar en viss persons kramar just nu, och hans mysiga röst när man ligger i sängen och bara snackar och kollar film, och hans underbart mjuka läppar..
men det kommer nog bli bra igen !

vill hitta på nånting nu ! men nicole är och rider och alla andra är på gården och dit orkar jag verkligen inte, det finns ingenting roligt att göra där asso, har blivit jätte trött på att gå dit, samma sak varje dag man är där och jag har liksom ''hängt'' där i typ över ett år, man tröttnar ju liksom och alla andra bara fortsätter gå dit, dom tröttnar ju fan aldrig xD
haha geekar, nej jag skoja, men såklart man är där och chillar om man inte kan vara inne hos någon, men hellre så är jag faktiskt hemma just nu, som sagt, massa saker har hänt och jag vill igentligen bara ha tid för mig själv och bara tänka på allting som livet har att ge, men aja.. allting ordnar sig till slut, som det alltid brukar, men det här vet jag faktiskt inte..

saknar fan förra vintern, det va jättemysigt och just då tyckte jag oxå att jag hade världens bästa pojkvän men haha, skulle inte ens kunna börja snacka med honom igen, helt ärligt, gillar inte honom på något sätt alls, men aja saker är som det är liksom, ingenting att göra åt det, man ska va nöjd med sitt liv, men alltid så är man inte det, men om jag ska va ärlig så är jag faktiskt nöjd med allting jag har just nu, men det skulle inte skada om jag fick honom, precis han ! han är min drömprins, ingenting kan va som vanligt utan honom i mitt liv, han är världens bästa ! han är så omtänksam och så sjukt snäll och rolig, och så underbart söt, ingen är som honom, har inte ens kännt honom länge men jag har redan fallit *pladask* ner på marken, det är han jag tänker på dygnet runt, ingen annan, allting känns så rätt med honom i min närhet,

men ska fixa mig och sen komma på vad jag ska göra, ni får ha det bra !!

här kommer en bild på mig som togs förra vintern !! puss på er sötnosar !!





Din åsikt?
Postat av: Anonym

vem är det du gillar? börjar han på H?

2010-11-01 @ 18:44:32
Postat av: johanna

nej verkligen inte

2010-11-01 @ 18:58:08
Postat av: Anonym

Börjar han på J då?

2010-11-02 @ 22:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0