är hemma hos micha

hejhej.
just nu är jag hemma hos micha, och ska upp till centrum vid hel, ska möta becca där,
asso igår hade vi det jätte trevigt men inte sen, allting kaosa.. inte kul alls tycker jag.. men aja det har blivit bra nu, tror jag..
har iaf sovit lite, och känner mig utvilad iaf, det är bra förfan :)
idag ska jag nog först va med becca, sen kommer nog micha och danne träfa oss,
asso alltid jag som ska göra så att det blir bråk, inte bra asso.. men han förtjänar det, mina närmaste vänner vet precis vad jag snackar om asso, ingenting jag kommer ta upp på bloggen.. så det är inte ens någon ide att fråga det på frågestunden,

PS!  glöm inte frågestunden lite längre ner på sidan, svarar på dom mest seriösa frågorna ! <3

Din åsikt?
Postat av: Anonym

när svarar du på frågorna?

2010-10-23 @ 18:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0