hur vet man att en kille är kär ?

hejsan alla sötnosar,
just nu sitter jag vid datan hemma och bara chillar och lyssnar på musik, laddar ner låtar till mobilen, vet inte vad som händer sen asso, men det lär vi väl se, igår fick jag skjuss hem av Felix och Niklas från handen efter att ha pratat med Danne, det va jättegulligt ! TUSEN TACK!
hehe alltid jag som lyckas fixa bråk, helt sjukt, men aja, det är bra nu (hoppas jag) det är ingenting med mig att göra , eller jo lite men jag är inte inblandad i det där,
sitter och knarkar en låt just nu asso, älskar den, sjukt bra låt ! hehe, nu tror ni säkert att jag älskar alla låtar men det är vissa jag gillar mer än andra liksom, jag byter musikstil hela tiden xD hehe



hur vem man att en kille är kär ?

Råd och svar: 
Vänta lite med sex. Om han är intresserad av DIG så väntar han!! Sen märker du det på hans inresse av att ringa, smsa och umgås med dig. Sånt "känner" man bara.
Kroppspråket säger mycket.
Fast en del spelar konstiga spel också, så man vet inte var man har dom. Andra är blyga så det kan misstolkas som ointresse.
Enklast är att ge honom redskap, dvs sträck ut din hand och kolla om han hänger på!
Om en kille gillar dig på riktigt så ska han kunna hålla din hand när ni är med era vänner, han ska inte skämmas över dig, han ska inte behandla dig olikt när hans vänner är med än när ni är själva.

LYCKA TILL ALLIHOPPA!





Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0