museum

hejsan,
har varit på tekniska museet idag, haha jag och becca försov så vi åkte senare men kom fram nästan samtidigt som alla andra i klassen, haha så sega asso xD
först fick vi bara gå runt och kolla massa skit sen fick vi hålla på med robotar, det va faktiskt jättekul men jag och becca misslyckades med uppdraget vi skulle göra, men det gick bra :)
ikväll ska jag antingen till kyrkan eller så ska jag träffa Daniel,
men vi får se vad jag gör,
skriver kanske senare, puss ! <3

Frågestund !!!


Din åsikt?
Postat av: Annie

1: Går du skolan ordentligt? Det är viktigt. Du vill väl inte vara ett "soc-fall" i framtiden och leva på andras skattepengar? ;)

2: Faller du lätt för grupptryck? Var ärlig mot dig själv!

3: Tycker du att du är en bra förebild för yngre? Tänkte om du ska vara gudmor till nästa systerbarn så får du skärpa dig!



Älskar dig syrran.. även om jag kan vara hård. Mig rubbar ingen ;)

2010-10-21 @ 15:04:51
Postat av: Anonym

hur är det med kärleken?

2010-10-21 @ 20:35:10
Postat av: Anonym

hur många har du haft sex med?

2010-10-23 @ 20:13:02
Postat av: Anonym

vem är du kär i?

2010-10-24 @ 22:47:37
Postat av: Anonym

Varför bråkar du och belinda?

Varför umgås du inte med sara längre?

Och varför blandar ni in polisen så fort det händer nått? :s

2010-10-26 @ 16:46:21
Postat av: Moa

Vilka är dina närmsta vänner? :)

2010-10-27 @ 20:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0