ska börja röra mig hemåt !

tjosan,
är på gården just nu och lyssnar på ''gubben i lådan'', grym låt asso ! haha becca visade den för två dagar sen och då börja jag garva som fan men nu älskar jag den !! tänkte lägga upp låten oxå, lyssna, helt jävla grym låt !!
men ska börja röra mig hemåt eftersom gården stänger om 5min,
vene vad som händer imorgon, men kommer va i kyrkan på kvällen, först ska jag va på gården på tjejkvällen men nu får killar oxå vara där, haha, men vi tjejer får bara vara med på aktiviteterna, haha stackars killarna asso xD
men ska lägga upp låten nu sen ska jag hem, puss !!





''jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaka, för dig ska jag göra det tusen gånger om. jag har givit dig allt och jag har ingenting kvar för dig ska jag göra det tusen gånger om. ♥''

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0