svar på tal :)

1. Går du skolan ordentligt? Det är viktigt. Du vill väl inte vara ett "soc-fall" i framtiden och leva på andras skattepengar? ;)
: har inte gått så bra just nu, men det kommer bli bättre !!
2. Faller du lätt för grupptryck? Var ärlig mot dig själv!
: förut gjorde jag det, men inte längre, jag tvingas inte till något jag inte vill !
3. Tycker du att du är en bra förebild för yngre? Tänkte om du ska vara gudmor till nästa systerbarn så får du skärpa dig! : ja det tycker jag, men det är bara för jag vet hur man ska uppföra sig om man har yngra barn runt om kring sig..
4. hur är det med kärleken? : det går väl helt okej, inte så att jag har pojkvän men gillar en person väldigt mycket.
5. hur många har du haft sex med? : det är en väldigt privat fråga,
6. Vem är du kär i? : ingen kommentar
7. Varför bråkar du och belinda? : för att hon är falsk och ljuger 24/7
8. Varför umgås du inte med sara längre? : jag gör det men det har varit mycket annat, va med henne nyss för min lilla älskling ska till USA imorgon, så hon träffade med och tess och sa hejdå.
9. Och varför blandar ni in polisen så fort det händer nått? :s : ingenting jag har gjort, jag blev polisanmäld för nånting jag inte ens hade gjort så jag började oxå undra.




hoppas ni är nöjda med svaren och tack för att ni ställde alla frågor ! <33


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0